Hver gang du crossposter mister du en kunde

Okay, så fik jeg din opmærksomhed. Ja, overskriften sætter tingene lidt på spidsen, men der ligger en sandhed bag det. At crossposte er en teknisk fidus. Men gør du det med lukkede øjne, så der et problem, for det signalerer en helt forkert holdning. En holdning til dit publikum og dine kunder. Desværre ser jeg […]

Folk co-creater. Hvad gør din virksomhed?

I mit sidste indlæg skrev jeg, at man som virksomhed kun skal være på de sociale medier, hvis man har tid og lyst. Men jeg løj. På en måde. Som virksomhed kan man nemlig ikke undgå at eksistere online – om man ønsker det eller ej. For at det bliver succesfuldt, skal du have “tid […]

Don’t be arrogant, du danske brand

“Se hvad min søn har lavet!” Sådan lød et opslag på en stor dansk virksomheds Facebookside. Opslaget var skrevet af en far. En stolt far. Men farens stolthed og glæde var lige så stor, som virksomhedens manglende anerkendelse af dette skønne opslag. Ingen deling, kommentar eller noget så simpelt som et like havde opslaget fået […]